OFERTA PRACY – Specjalisty ds. Marketingu i Social Media

COMPUTER ALLIANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalisty ds. Marketingu i Social Media

Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy Specjalisty ds. marketingu i Social Media w jednym z najlepiej wyposażonych salonów komputerowych w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22A – Metro Wilanowska

Więcej o naszej firmie: http://www.computer-alliance.pl/o-firmie/

Gwarantujemy:

  • Wynagrodzenie: 6000 zł – 10 000 zł
  • Płatny urlop 26 dniowy
  • Kontrakt menadżerski B2B

Do zadań będzie zależało:

  • przygotowywanie treści marketingowych (content/video marketing,  broszur, cenników, prospektów, etc.);
  • przygotowywaniem oraz wdrażaniem strategii SEO oraz dostarczaniem rozwiązań zorientowanych na wzrost ruchu organicznego i analizą działań konkurencji;
  • tworzenie pozytywnego wizerunku marki w sieci,  administrowanie stroną oraz prowadzenie kanałów social media, (fb, LI, insta, yt);
  • zarządzanie kampaniami e-marketingowymi (Adwords, Facebook, E-mail marketing, sieci afiliacyjne, Youtube);
  • prowadzenie kampanii online przy użyciu narzędzi  Facebook/ Instagram;
  • przygotowywanie postów na profile Facebook i Instagram;
  • dbanie o poprawność językową publikowanych treści;
  • kreatywne nakręcanie filmików w social mediach i pomysły na ich tworzenie na kanale Youtube i innych;
  • współpraca z blogerami, vlogerami, influencerami i mediami branżowymi;
  • zarządzanie contentem i promocją na Youtube;
  • tworzenie planów rozwojowych na profilach: Facebook oraz Instagram;
  • analizowanie wyników prowadzonych działań;
  • kontrolowanie i optymalizację budżetu marketingu online;
  • szukanie rozwiązań online wspierających działania promocyjne dla produktów;
  • kreowanie pomysłów na działania marketingowe i sprzedażowe;

Profil kandydata

Od pożądanych Kandydatów oczekuje się:

  • kilkuletniego doświadczenia w pracy w marketingu, w tym w obszarze digitalu;
  • umiejętność przygotowywania informacji oraz redagowania tekstów – lekkie pióro i puryzmu językowego;
  • znajomość i obsługa programów graficznych w przygotowaniu grafik stron itp.
  • dużej samodzielności i brania odpowiedzialności za powierzone projekty (“can do” attitude);
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • wykształcenie wyższe (socjologia, dziennikarstwo, komunikacja społeczna) będzie atutem;

Oferujemy:

  • kontrakt B2B w stabilnej, renomowanej firmie;
  • wysokie zarobki i dodatkowy system prowizyjny;
  • bardzo dobrą atmosferę i warunki pracy;
  • stały kontakt z nowoczesnymi technologiami;
  • możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach produktowych
    i sprzedażowych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: demczuk.jacek@computer-alliance.pl

Wyzwól pasję i radość z technologii!
Zespoł Computer Alliance

[]