FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1) Jak długo będę czekał/a na sprzęt?
Zamówienia realizujemy do 7 dni roboczych, jednak najczęściej jest to krócej: 1-3 dni robocze. W przypadku, produktów oznaczonych „produkt dostępny na zamówienie”, realizacja może trwać do 21 dni roboczych.


2) Co oznaczają klasy jakościowe?
Klasy jakościowe, to oznaczenie sprzętów poleasingowych i tego w jakim są stanie.
Nasza identyfikacja klas jakości produktu:

Klasa Premium A+  stan techniczny oraz wizualny idealny, sprzęt powystawowy – brak śladów użytkowania – najlepsza ocena

Klasa A+ laptop w prawie idealnym stanie technicznym i wizualnym

Klasa A laptop w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym  - posiadający niewielkie ślady użytkowania, wynikające z naturalnego użytkowania.

Klasa A- laptop posiadający normalne ślady użytkowania - otarcia, lekkie zarysowania, opisane na aukcji. Jest to dobra alternatywa w relacji cena / jakość.


3) Jak długo, laptop będzie trzymał na baterii, bez podłączonego zasilania?
Minimum godzinę, chociaż, ten czas najczęściej jest 3-4 razy dłuższy. Nie jesteśmy w stanie tego precyzyjnie określić, ponieważ każdy inaczej użytkuje laptopa.


4) Co oznacza, że produkt jest dostępny na zamówienie?

Są to produkty z dłuższym czasem realizacji, do 21 dni roboczych.


5) Czy mogę dostać rabat, przy zakupie hurtowym?
Dla klientów, którzy planują u nas duże zakupy mamy dodatkową ofertę: https://www.komputerpoleasingowy.pl/


6) Jak zgłosić usterkę sprzętu? Jakie informacje są istotne? Ile czasu zajmie naprawa?

Na te i wiele innych pytań odpowiedzią jest nasz panel serwisowy. Wystarczy zarejestrować się, wprowadzić dane dotyczące sprzętu, a gdy ten trafi do naszego serwisu, będziesz miał możliwość śledzenia postępu naprawy na bieżąco.

UWAGA! Wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego! Kliknij aby przejść do formularzu


[]