FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1) Jak długo będę czekał/a na sprzęt?
Zamówienia realizujemy do 7 dni roboczych, jednak najczęściej jest to krócej: 1-3 dni robocze. W przypadku, produktów oznaczonych „produkt dostępny na zamówienie”, realizacja może trwać do 21 dni roboczych.
2) Co oznaczają klasy jakościowe?
Klasy jakościowe, to oznaczenie sprzętów poleasingowych i tego w jakim są stanie.
Nasza identyfikacja klas jakości produktu:
Klasa Premium A+ stan techniczny oraz wizualny idealny, sprzęt powystawowy – brak śladów użytkowania – najlepsza ocena
Klasa A+ laptop w prawie idealnym stanie technicznym i wizualnym
Klasa A laptop w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym - posiadający niewielkie ślady użytkowania, wynikające z naturalnego użytkowania.
Klasa A- laptop posiadający normalne ślady użytkowania - otarcia, lekkie zarysowania, opisane na aukcji. Jest to dobra alternatywa w relacji cena / jakość.
3) Jak długo, laptop będzie trzymał na baterii, bez podłączonego zasilania?
Minimum godzinę, chociaż, ten czas najczęściej jest 3-4 razy dłuższy. Nie jesteśmy w stanie tego precyzyjnie określić, ponieważ każdy inaczej użytkuje laptopa.
4) Co oznacza, że produkt jest dostępny na zamówienie?
Są to produkty z dłuższym czasem realizacji, do 21 dni roboczych.
5) Czy mogę dostać rabat, przy zakupie hurtowym?
Dla klientów, którzy planują u nas duże zakupy mamy dodatkową ofertę: https://www.komputerpoleasingowy.pl/
6) Jak zgłosić usterkę sprzętu? Jakie informacje są istotne? Ile czasu zajmie naprawa?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzią jest nasz panel serwisowy. Wystarczy zarejestrować się, wprowadzić dane dotyczące sprzętu, a gdy ten trafi do naszego serwisu, będziesz miał możliwość śledzenia postępu naprawy na bieżąco.
UWAGA! Wypełniony formularz jest podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego! Kliknij aby przejść do formularzu